Grillat idag, chips igår.

Igår åkte jag och lillan fram till affären. Köpte sweet chilichips. Inte sådär jättegoda efter en stund. Pepsi till de också. Dumt att dricka sånt sent på kvällen. Vart tokspeedad. Kunde inte ligga still i sängen utan låg och viftade med fötterna, flyttade mig och pillade på allt. Haha. Säker skitkul att se i camen. Framåt 03-03.30 somnade jag framför datorn ett par gånger ^^ Spelade lite mellan varven. Till slut vart jag lite piggare. Då va solen uppe, fåglarna kvittrade och jag kom på att de va nog sovdags... Somnade seeent. Ooopps.

Vaknade 9.30 idag, gick upp, städade lite. Kollade datorn. Städade hos kaninerna, dammsög och fixade hö åt ninisarna. Gick ner, klippte klorna på hundarna utan minsta problem. Gick ut. Travade ved i 1 timme sen tog jag över klyven och klöv i 1½ timme till. Pappa har sågat upp allt så vi har inte så mycket kvar att göra. Hoppas hinna klart med allt imorgon. Fortfarande en enorm hög som ska klyvas och sen travas men de går rätt fort om man jobbar på.

Har nå sjukt ont i nacken och svanken. Men bara att bita ihop och fortsätta. Grillade ryggbiff till mat idag. Rätt gott.

Nu väntar jag bara på att headsetet ska laddas klart så går jag ut en stund till. Behöver rensa tankarna lite. Så svårt att förklara vad man känner egentligen. Den biten måste jag jobba på..

Ha de bra.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0