Hej.

Nu var det länge sen jag skrev men har inte haft lust att skriva nått. Och då är de ingen mening att göra de heller. Natten var allt annat än normal, skrattade så jag nästan dog! Snacka om flummigt allt blev. Men de va ändå lite seriöst. Eller ja så seriöst som de kan bli på en chatt ^^

Kvällen bjöd på en hel del skratt och idiotförklaring, sen massor av tårar för att allt sluta i ilska. Nog om de.

Idag cyklade jag fram till våla och träffade bästa Emmelie som kom från Västerås. Blev ett par timmar prat och skratt. Sen var hon tvungen att åka hemåt igen. Pratade med mamma när jag kom hem, redde ut lite saker.

Nu ska jag städa klart burarna och ge mig i kast med Svenska B. HATAR...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0