Onsdag och jag vill sova!

Skulle gå upp 7 idag också var de tänkt. Men jag var så trött när klockan ringde så ställde den på 08,30 istället. Slumrade bara lite till dess men var så skönt. Ryggen gör ont och benen med för den delen. Syster Liten kom in vid 9 och skulle ha datorväskan som ligger längst in i ena skrubben. Haha!

Slängde i mig lite frukost och fick knalla ut till bussplatsen dit syster var påväg. Hon hade glömt sitt kaffe på köksbänken. Sen på med jobbskorna med ståhätta och ut i vedboden där mamma byggt upp ett fint berg av ved. 1 timme tog de att få bort de. Rix fm på i husvagnen så de inte var så tyst. Samtidigt hålla koll på Casper och Tim så inte dom gör nått dumt. Som jaga cyklister typ ^^ Nej men de händer att dom är ute och går på vägen i smyg.

Nu ska jag bara fixa klart naglarna, hade av två stycken :( Sen ska jag ut i garaget och rengöra en bur som ska säljas.

Höres!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0