Påsken är här.

Ja nu var de påsk igen ^^ Fast vi kommer inte att ha typ nått påskigt alls hemma. Ingen orkar bry sig. Syskonen fick varsitt ägg med godis. Vi käkade ägg till maten. Haha pappa fick 60 ägg från jobbet :S Och mamma och jag köpte 40 ägg i tisdags. Sen hade vi lite kvar i en låda så de var över 100 ägg i kylskåpet ett tag :O.

Marcus och jag åkte fram till våla. Han skulle fylla dunken med bensin. Sen åkte vi till konsum och köpte påskmust. Råkade följa med en låda med pyttesmå kycklingar ^^ Två sitter nere i riset och resterande 6 står och glor på mig vid datorn.

Vet inte vad jag ska göra nu. Msn är så tyst. Kanske kan hitta nått att kolla på tv:n eller datorn ^^ Inatt kollade jag på Fuskbyggarna på tv4play. Rätt kul ^^

Idag har jag btw gjort massor av saker. Städat, diskat, tvättat, satt upp gardiner i ena fönstret, de vid sängen. Sen har jag städat ur kaninburarna, bytt mattor åt honorna och stoppat i dom smutsiga i maskinen. Har duschat två gånger och solat 1 timme. Superskönt!

Har påskgodis vid mig men de smakar inte gott med godis längre :O Sött och bara växer i munnen. Fattar inte vad som har hänt. Men ja de är ju faktiskt skitbra!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0