Uppsala på dagen, handspa på kvällen.

Igår kom mamma upp och väckte mig efter 9 nån gång. Hon ville åka in till Uppsala och undrade om jag ville med. Så hoppade upp. Valde kläder, sminkade mig och så. Kommer ner och mamma tycker jag tog för lång tid på mig. Så hon tyckte vi skulle åka på eftermiddagen istället. Simon skulle ju hämtas i skolan 13.30.

Så fördrev tiden fram till dess med lite struntsaker. Städade upp lite, kelade med kaninerna och satt vid datorn. 13.30 väckte jag mamma och åkte och hämtade lillebror. Tim fick åka med då. Han blir så glad numera när han får åka bil. Hoppar in i bakluckan direkt och lägger sig på sin bädd. Han har dessutom fått rätt bra balans, förrut ramlade han när man svängde, nu lutar han åt andra hållet  :)

Iaf åkte vi hem, Simon käkade lite och sen åkte vi. Var till Darkwell och köpte en ny barbell till tragusen, minsta dom hade fick de bli ^^ 175 kr, som hittat! Not...

Sen låste vi upp mammas mobil, hon fick ny för nån vecka sen, den gamla fick jag ta nu. Funkar fin fint. Sen är den söt också ^^ Men ska bara ha den fram till aug. Då byter jag till Halebop... Efter de blev de biltema och inte så glada miner efteråt. Åkte och handlade mat på andra sidan stan sen, ICA maxi.

Var hemma 17.30. Plockade lite i köket, skulle äta mat. Kollade facebook lite snabbt och blev sugen på att åka på handspa hos farbrors fru Pernilla. Inte så många som skulle dit. Så övertalade Lillan att följa med. Och de va faktiskt riktigt kul! Så sällan man träffar släkten så kul när de väl händer. Fixade händerna, skrubbade och smörjde in med massa saker. Sen fikade vi lite. Va där till 21, sen åkte vi den lilla biten hem.

La mig i sängen med datorn, kollade på Dating in the dark. Idioter de finns. Somnade vid datorn sen. Vaknade och kollade ut. Snöstorm :( Vafan!

Idag då. Mamma väckte mig vid 9. Hon sa nått då men kommer inte ihåg vad. Jag somnade om och gick upp sent. De snöar fortfarande ute. 1 dm på marken. Fan fan fan säger jag bara. Vill ha sommar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0