Veckan som gått.

Ledsen för bloggtorkan men har inte haft ork eller lust att skriva nått vettigt. Var ska jag börja då... Såg att de va mååånga dagar sen jag skrev sist och vill inte skriva en jävla vägg av text.

Tisdagen började jag sockeravvänjning modell halvseriös. Ska jag ändå ta tag i mitt liv kan jag lika gärna göra de ordentligt. Så är inne på min 4:e dag med bara måltidsersättning, inte käkat nått annat! Första 3 dagarna va ett helvete. Hungrig hela tiden, ville äta typ allt! Skulle kunna döda för en skiva bröd. Men dag 4, idag alltså känns det mycket bättre. Dricker massor av vatten så känns de bättre. Huvudvärk och yrsel mest hela tiden men bara nån vecka kvar så ska fan stå ut. Är så jävla stolt över mig sjävl just nu. Att jag har den kontrollen över mig själv trots att mamma bakade bullar igår och dagen innan va de kyckling i pitabröd till mat. Typ favoritmaten... men är bara en kort period det här.

Annars då, natten mot tisdagen bjöd på 1½ timme sömn. Sen upp med brorsan. Efter de städade jag i 7½ timme... Full fart hela tiden. På kvällen vid 17.30 åkte jag och Tim iväg till Tierp och var med på lite agilityträning med hans uppfödare Isabell. Fast blev inte så mycket agility ^^ han verkade gilla tunneln iaf. Och nej jag ska inte skriva att de gick skitdåligt (även om jag anser att de gjorde de). Men får helt enkelt träna lite mer han och jag. På vägen hem var skorna fulla mer lera och benen med så åkte hem utan skor och byxor ^^ Va inte sådär jätteskönt, mest kallt. Tim va helt slut och la sig direkt och sov större delen av vägen hem. Tog 40 min att köra hem, rådjur överallt så vågade inte köra så fort. Sen vaknade Tim till halvvägs hem och passade på att lägga huvudet på min arm när jag växlade. Så han fick ligga så hela vägen till våla. Lagom skönt. Va hemma 21, ner och duscha sen datorn. Somnade i camen så stängde av rätt tidigt.

Onsdagen hände de nog inget kul, iaf inget jag kommer ihåg. Torsdagen va jag nå sjukt duktig! Jobbade ute hela dagen. Travade den sista veden, klippte häcken runt gården. Krattade upp en massa löv och sånt skit. Fick riktigt mycket gjort så jag är mer än nöjd. På kvällen va de jobbigare, så hungrig efter allt arbete under dagen men gick upp och satte mig vid datorn och camade bort hela kvällen. Tiden går bra fort då.

Idag då, låg och lyssnade på P4 uppland i 2 timmar innan jag gick upp :S sämst kanal ju men orkade inte bry mig. Gick ner och drack en drink och gick ut. Städade upp lekstugan. Tänkte kaninhonorna skulle få vara därute på dagarna när de är fint väder :D Blev många skottkärror att köra iväg. Sen fick jag cykla fram och köra jäst. 11 små gula paket ^^

Nu sitter jag har bara och lallar runt ^^

Puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0