Erikskolan

Idag jobbade jag på Erikskolan i Uppsala. En kul dag även om de va stressigt ibland och jag knappt hade fått nån sömn under natten. Skulle ha slutar 15 men vart kvar till 16. Gick ner till bussen på Dalgatan. På bussen satt Robert, Beas kille så vi pratade hela vägen hem. Han hade nog velat sova men tji fick han.

Och nej livet går fan aldrig som man vill men jaja. De som inte dödar dig gör dig starkare.. eller nått. Sitter och målar naglarna nu. Gröna blir dom.

Imorn vet jag inte vad som händer, vill träffa Emmelie. Hon är i Harbo nu. Men vi får se om hon blir frisk till imorn. På söndag ska jag åka på hästtävling med Vic och hennes mamma. Kan nog bli kul. Sen ska vi hämta upp en liten Felice :D

Skrev nog ingen blogg igår men hände inte så mycket kul ändå så. Eller jo men inte sånt som passar i bloggen ;)

Juste har gjort äppelkräm idag på kvällen. Var ut och plockade äpplen i trädgården! Den vart god.

Bye .
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0