Tack Daniel ;)

Igår fick jag ett paket av söta Daniel :D Va kanske inte de jag hade väntat mig men glad blev jag! Presenten är nu min nya bästa vän ;) Vet dock inte vad han ska heta. Ja de är en han.

Vet inte om jag gjorde nått vettigt igår, skulle tagit in veden men blev inte av. Bea, jag och Robert gick på promenad med hundarna på kvällen. Vart lite väl sent men kul var det typ ;) Sen kollade jag på Sex and the city 2. Har försökt kolla på den många gånger men har somnat nästan varje gång. Men kollade klart på den den här gången! Bra film.

Idag vaknade jag tidigt. Hunnit med lite cam och sånt på morgonen. Ska snart kila ner och äta frukost ;)

Kyss på nån
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0