Annandag jul!

Snart är julen över för iår. Både skönt och lite tråkigt. Har vart en rätt okej jul. Julafton vart ju bättre mot kvällen, igår va lugnt! Spelade monopol på kvällen, knepigt värre! Vann inte om man säger så.. Och idag sov jag rätt länge, åt lite frukost sen gick jag ut till kaninerna. Städade hela buren, bar in 3 höbalar från bilen och fixade till. Skönt med så några kaniner!
Väl inne pratade jag med min Daniel i mobilen ett tag :)
Mat sen, julmat för sista dagen! Nu är det mesta slut tack och lov. Tänkte jag skulle kolla på nån film men hittar ingen som verkar bra. Men ska kolla upp de igen. Om 5 dagar åker jag ner till Skåne och en underbar Victoria! Så nyår kommer firas där nere. Blir där till den 5:e jan! Sen får vi se när det blir Kumla och en lovely Daniel!
Nej nu ska jag kika upp filmarkivet... Puss <3
Kommentarer
Postat av: Daniel

var skönt att få prata lite med dig idag! :) dröjer förhoppningsvis inte mer än några veckor nu innan du kommer till metropolen Kumla iaf ;) kyss min fina

2010-12-27 @ 00:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0