Gårdagen.

Igår va rätt lugn dag, mensvärk så inte helt pigg och kry under dagen. Va fram och postade ett paket åt mamma va väl de enda som hände under dagen. Sen på kvällen vid 18 skrev Patrik på msn och frågade om jag inte ville komma och prata med honom och Robin. Den galna sidan i mig kom fram så 30 min senare va jag påväg ^^

Tror nog dom blev liite förvånade när jag kom... Vi pratade en del, sen blev de bestämt att vi skulle dra till bowlaget och bowla kl 21. Jag förlorade som väntat men gick ändå lite bra ibland! Sen gick vi till O'Connor's och satt där till 02. Halvkul som nykter men kul ändå! Körde hem killarna till Patrik sen drog jag hem. Pratade med min fina Daniel i telefon hela vägen :D Hemma 03.20, ner i säng rätt så direkt. Somnade närmare 06... smsade med ovan nämnda Daniel en stund men han somnade sen ^^
Idag sov jag till 11 nått. Simon fick sina spel och headset så har en mycket glad lillebror. Jag har dammsugit i tv-rummet och hallen, köket nästa!
<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0