Dagen.

Gick upp 09.00 av mig själv. Vaknade och var pigg för en gångs skull. Skönt de. Och sol var de ute också, kan inte bli bättre. Åt frukost, lekte med hundarna, kollade på tv, pluggade. Marcus kom hem efter 12. Åkte till banken vid 14 nån gång och satte in alla pengarna. Gick in på konsum och handlade konstiga saker. Haha. Sen åkte vi till Harbo mack, betalade däcken, äntligen. Var där en liten stund.

Väl hemma hade mamma börjat tina kotletter. Jag berättade att jag bland annat hade handlat saker till kyckling med jordnötssås. Då ville hon ha de istället, så kotletterna får bli till imorn, eller ja de är ju ny dag så de är till idag.

Istället blev det kycklingspett med jordnötssås. Ris och wokade grönsaker till de. Supergott! Såsen var vansinnigt stark dock. Herregud, vi drack 1½ L saft på 3 st. Pappa kom hem och lassade på mat, luktade på såsen. Utan att smaka på den öser han upp 3 stora skopor :S Haha. Gooooott. Till och med Lillan gillade maten. Simon vägrade äta kycklingen och grönsakerna. Mes...

Efter maten gick jag och Marcus ut i garaget. Fixade med kaninerna sen slipade jag bort en massa färg på hans moppetank. Sen putsade vi upp moppen med lite slipmedel. Tanken är att den ska säljas, han kör den inte så. Onödigt att ha två stycken ^^

Kollade på tv med mamma, blev Golden Eye på slutet. Har aldrig sett den! Men orkade inte se hela utan gick upp. Har tänkt sova nu. Ska tvätta av sminket först.

Juste har även klippt klorna på Tim, med mamma som kollade på. Hoho. Han la sig ner och sträckte fram tassarna :) Gulle. Inte ett pip eller ryck. Sen fick jag ett litet ryck och skulle fixa om Sockers bur. Blev rätt okej.

Nej sovdags! Så tråkigt att inte ha Bea och prata med på kvällen :( Ingen som vill följa med ut till kaninerna heller.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0