Eckerölinjen

Vet inte när jag skrev sist, har glömt. Men men. Igår var jag och Marcus till Kungsberget. Med oss var hans 3 kompisar, Nisse, Robin och Linus. Jag hade mammas bil så gick smidigt och fort att ta oss dit. Väl där var det hyra av skidor för grabbarna, jag har ingen balans och åker inte skidor! Så jag satt i värmestugan dom första 2½ timmarna och resten av tiden fram till typ 15 låg jag i bilen och sov. Haha kul.

Marcus åkte utför för första gången men det gick bra, inte ramlade han en enda gång. Andra gick det lite sämre för men inga allvarliga skador direkt. Skönt. Åkte hem efter 15 nån gång och var hemma ett tag senare. Käkade lite mat och satt sen vid datorn resten av kvällen. Haha ja jag säger då det. Kul på msn iaf ;)

Idag har jag, mamma, pappa och brorsorna vart till Eckerö. Resan var lugn, jag käkade stekt spätta och spanade på en snygg kille som jobbade där ^^ Kul tidsfördriv. Var ner till taxfreen men köpte inget till mig. Sen gick vi upp och satte oss i resturangdelen igen, där spenderade jag resten av tiden med att spana på snygg. Haha.

Vägen hem gick bra. Mycket dimma bara, var som en vägg så mamma som körde var inte så glad! Var i uppsala 20.47, in på Willys fort som attans. Stackars Simon väcktes brutalt ^^ haha. Nyvaken fick han gå runt i affären. Sen efter det blev det raka vägen hem.

Datorn har lockat sen jag kom hem. Fast har hunnit med att städa alla 3 facken. Lätt gjort dock. Tänkte fixa sladden till tv:n men orkade inte idag så gör det imorn. Så imorn har jag tv igen :)

Sitter på msn nu, det här med webbkamera är bra kul men ibland går den mig på nerverna. Haha. Allt man gör syns ju. Och jag med mina myror i benen kan inte sitta still för fem öre. Har dessutom datorn i knä i sängen så när jag rör mig hoppar hela datorn. Kul för den andra lixom.

Imorn då. Har inga planer. Har tänkt gå ut med Tim på kvällen. Sen kolla om det går nån bra film. Annars kanske jag har nån film på datorn att kolla på :P Får se vad dagen bjuder på helt enkelt. Måste plugga dock eftersom jag missade idag och igår.

Nej jag ska nog sova nu. Fast känner jag mig rätt kommer jag inte sova direkt. Haha.

Puss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0