Förutfattade meningar!

Två stycken som har kommenterat nu. Jag vet inte vilka ni är, eller gör jag det? Iaf så vet ni inte hur jag sköter mina kaniner eller hur?

Jag kan med säkerhet säga att jag sköter mina kaniner bra jävla mycket bättre än många andra. Hur många som har kaniner (utomhus nu!) gör gröt åt sina så dom får lite varm näringsrik mat på kvällen? Kokar pasta för att dom ska hålla hullet? Går ut minst 4 gånger om dagen för att byta vatten när det är såhär kallt.

Jag har eller jag hade en värmelampa som gick på full fart framför burarna, det var alltså varmare i burarna än utanför. Jag kan omöjligt värma upp hela garaget och jag skulle mycket gärna vilja se nån av er andra göra det ifall ni har kaniner.

Min mamma mår dåligt när kaninerna är inne. Nu är hon så sjukt snäll att hon offrar sin hälsa för att kaninerna ska kunna vara inne.

Trött på såna tråkiga kommentarer, jag var ut till kaninerna några timmar tidigare och då var det bra, gav dom mat och vatten. Kom ut sen och då låg 2 döda, fortfarande ljumma. Hade jag MÄRKT att dom mådde dåligt hade jag tagit in dom också, har redan två stycken inne som mådde dåligt i kylan. Men i normala fall klarar en kanin av upp till -30 grader en kort period, mina var dessutom långhåriga!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0