Hälsa på syster.

Okej klockan är mycket och egentligen borde man sova nu. Men nej tråååkigt. Så rastar Socker på golvet och skriver blogg. Fint de.

Idag, eller ja igår är de ju egentligen var jag in till Uppsala med Beas kanin, bur och tillbehör. Hämtade upp Lillan vid hennes skola och drog till Gottsunda. Hittade dit på första försöket efter en nära-krock-upplevelse. Fy satan! JÄVLA IDIOTJÄVEL.... Vilken tur att jag höll så låg fart som jag gjorde. Annars hade jag kanske inte vart hemma utan på sjukhus. Hade hela bakluckan och baksätet fullt med tunga saker, hade nog inte vart så kul att få de i huvudet. Fick stå på bromsen och fick stopp bilen precis innan den andra. Bilarna bakom fick ju tvärbromsa dom också. Jättekul! Vet inte om idiotföraren missade delen med väjningsplikt i korsning när h*n tog körtkort?

Det som inte dödar dig gör dig starkare, heter det inte så?

Kom till slut fram till lägenheten, 1 bal hö, 1 bal spån, 1 kaninbur, 1 kanin, 1 toalåda, 1 vattenskål, 1 höhäck och 1 matta bars in i lägenheten. OMG vad med saker kvar att packa upp :S Jag gillar den minimaliska stilen, rätt cleant ska det vara. Raka motsatsen är deras lägenhet, nu har dom bara bott där en vecka så blir väl bättre snart. Men skit vad med prydnadsaker!

Efter att ha kilat ner till Lidl som ligger nedanför deras område byggde vi ihop buren, käkade godis i soffan och pratade. Skoj. Emil lagade mat, nån pestosås med haricot verts och pasta. Helt okej fast pesto är inte min favvo direkt. Sen satt vi i sofforna och pratade, hade Emils två URSÖTA råtthonor i nacken. En blå Eubk och en blå hooded. Lea och Bella hette dom tror jag? Rätt stor skillnad på dom men så fina! Kommer snart igen och ska gosa med dom ;)

Sen kollade vi på Den oändliga historien, kom ut 1984 på film och jag har aldrig sett den :S Men bra film faktiskt. När den var klar åkte vi hem :) Var hemma 23.30!

Nu ska jag sova. Ska leta upp Socker först.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0