Hoppa i snön.

Åt hembakad pizza till middag. Köttfärs, paprika, tomat, ägg och ost blev det på min. Blev gott! Sen åkte Lillan och jag till affären, hon skulle promt ha chips. Köpte polly till mig.

Hamnade uppe på mitt rum, måste passa Socker som springer runt på golvet. Har hamstersäkrat hela rummet så hon får vara lös på golvet nu när hon är lite större och inte kommer under sängen längre. Har byggt en massa små hus åt henne som står på hela golvet. Herregud vad bortskämd den lilla donnan är! Men snart ska hon tillbaka till sin enorma bur istället :)

Gick ut med hundarna på kvällen, skulle bara vara ute en kort stund men blev en lång stund. Dom hade så kul i diket med all snö så lät dom hållas en stund till. Till slut hoppade jag själv i och blev helt täckt i snö. Fint de. Tim hittade en gren som han sprang som tokig med. Fick stå en bra stund sen och plocka snöbollar av Tim. Hopplösa päls!

Rakade nyss benen och smörjde in med bus :D Nu ska jag strax leta upp Socker och bära henne till buren.

Tjao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0