Kvällen

Ja igår för nu är de ju ny dag var jag hos pappas bror + fru med mamma. Var på en må bra kväll typ, ansiktsvård och massa prat. Faktiskt kul! Kom hem efter 21. Kollade på lite os, var ut med hundarna och skojade i snön. In och upp till datorn, fixa hos innekaninerna också. Överraskande nog slutade kvällen i ett 1½ timme lång mobilsamtal :) Med Emmelie!

Får se om de blir nått på fredag... Vore kul med en liten resa :)

Superkul att höra av henne, var ju lixom år sen vi pratade i telefon. Mycket skratt men fan så trött jag kommer vara imorn. Ska upp 06.30, väcka Simon, se till att Marcus kommer med bussen och sen åka fram till våla, lämna Simon och vidare till vårdcentralen för att lämna blodprov.

Hoppas att Bea dyker upp imorn också :D

Nu ska jag sova. Herregud vad jag är trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0