Lite seriösare!

Haha ska skriva lite bättre inlägg än de innan kanske? Haha.

De är sant att jag har ont i benet, precis ovanför knäet på utsidan. Där gör de ont som tusan. Har nog med allt klättra på vinden och bära i trappor att göra. För igår, då flyttade Bea hemifrån! Till Gottsunda, en 3:a precis vid centrumet. Mycket fint var det. Nytt golv i 2 rum och nya tapeter i alla. Kom dit vid 15.15, då var lastbilen där med alla stora saker + en jävla massa lådor. Hon flyttar med sin kille Robert och deras två vänner Vincent och Emil. Vi var 9 pers som började lasta ur. Gick väldigt snabbt och smidigt även fast det var upp till våning 3 allt skulle. Via spiraltrappan!

Vi var där till 17, då var det fortfarande massor kvar att göra men de är deras jobb ;) Lite avundsjuk, skulle också vilja ha en massa att packa upp och göra fint. Men den dagen kommer :)

Idag har jag lagt upp kameran på annons, är nån intresserad vill jag ha 4000 kr för den! Vill nån ha min bil kan ni få köpa den för 18 000 ;)

Tänk den dagen jag flyttar, jag har helt sjukt mycket saker! Både på rummet och på vinden. Sen finns de möbler i garaget som jag får ta med mig. Suck. Allt Beas gick in i bakluckan på bilen! Mitt behöver en hel lastbil typ. Haha.

Nu ska jag nog äta nått. Sen ska jag ut och gå med Tim.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0