Måndag imorgon

Imorn ska jag först till banken och sätta in pengarna på kontot. Sen ska jag betala räkningar typ. Sist blir det en sväng till Harbo mack för att betala däcken.

Vet att jag skrev i inlägget innan att jag skulle sova men nej, har inte lämnat datorn än. Haha. Lillan kom in och började pilla i håret. Så hon fick fortsätta med det en stund. Åhh så skönt. Just nu ligger Tim på mina fötter under skrivbordet och Casper ligger bakom stolen. Tissen är ute i hallen och skriker, dags för hans vatten tycker han. Kaninerna ute har fått burarna städade och mat och vatten serverat. Ninen och Bullen inne ska få mera hö nu. Socker fick sin bur fixad igår med nytt stort hus. Sen har hon fått sin barnmat idag. Ska fylla på torrfoder till henne bara.

Måste göra de nu, annars blir jag sittande här för länge :S
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0