Måndag.

God morgon! Fast har vart vaken ett tag men ändå, känns som morgon. Kanske beror på att jag har nattlinne på mig. Sitter och målar naglarna :D, mörklila med glitter. NAJS! Kollar på kaninerna som äter hö eller springer omkring. Söta. Dom går fritt i mitt rum nu, bara en liten bur med spån som låda och två höhäckar. Bullen har hittat sin favoritplats under skrivbordet medan Ninen mest sitter i sin bur.

Mamma möblerar om i källaren, jag ska tvätta idag. Lillan är hemma sjuk, Marcus lärare drog omkull i trappan så han är ledig ^^ Jag vill gå ut och gå, wow. Men Tim är trött idag efter dom 2 timmarna igår och Casper lyssnar inte, han har nog knäck i öronen. Så vi får se, ska iaf sätta igång en maskin tvätt snart. Sen ska jag plugga en massa.

Igårkväll var Lill-horan och jag sugen på nått. Så vi fick mamma att åka fram och handla saker till kladdkaka. Men nått gick fel med kaka, 50 min i ugnen, perfekt yta! Lossade formen och sploff sa de typ. Hela kakan rann ut ur formen. Inte jättekul. Så blev en väldigt lös kaka. Och jag åt bara knappt halva biten :S Sen kände jag kväljningar och kunde inte äta mer. Socker :S

Nu ska jag ringa Expert :@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0