Mera snö, va otippat!

Kl 04.30 började min klocka pipa, 15 min senare började mobilen att ringa. På med kläder och ner. Drack ett glas saft sen åkte vi iväg. Skulle skjutsa pappa till jobbet och han börjar 06.00. Åkte 05.20 och det tog nästan 20 min pga av vädret. Bitvis var det väldigt jobbigt, däcken tappade greppet och snön yrde runt. Men vi kom fram i tid. Åkte direkt hem så var hemma 06.05.

Tänkte först gå och sova men var rätt så pigg. Så jag kollade på tv, Paradise hotel, sämsta programmet typ. Men var rätt snålt med andra program. Väckte brorsorna vid 07.00. Åt frukost med Simon, sen skjutsade ja dom till skolan. Hem och började skotta snö, 1½ timme senare hade jag gjort ungefär ½ av gården. Casper grävde i diket och Tim sprang runt och lekte.

Idag ska mamma röntga ryggen i Enköping 16.30. Innan dess ska hon hämta upp Pappa som ska med dit. Därför jag körde pappa imorse, annars hade dom haft 2 bilar och jag ingen att hämta Simon med.

Nu ska jag dra vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0