Nästan krock!

Hämtade Simon vid 13.30. Skulle köra rakt fram från parkeringen, över en väg, de är en trevägskorsning. Precis när jag är över vägen får jag tvärstanna för en idiot kommer körande med släpkärra på fel sida av vägen :S När fick Sverige vänstertrafik igen?! Båda blir stående, jag halvvägs uppe på gångbanan och han snett över vägen med en buss bakom sig. Han verkar inte fatta att de är han som ska backa eftersom inte jag kommer någonstans. Tillslut kopplar hans jävla reptilhjärna att han måste backa. Flinar mot mig.. IDIOT

Kan det inte komma en lag om att man måste köra upp med jämna mellanrum, helst var 5:e år eller nått? Man träffar typ alltid på nån jävel som inte bör ha körkort!

Fyrkanterna är hur jag körde och bollarna idioten. Den ovala saken kommer jag inte på namnet på men de är övergångsställe iaf, sen typ höga kanter runt. Snyggt ritat jag vet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0