Natt igen.

Lillan väckte mig 09.20 imorse, tänkte jag skulle sträcka på mig bara, vakna skönt lixom. Rätt som de är vaknar jag av att mamma skriker att vi ska åka till Uppsala. :O Hoppar upp ur sängen och letar upp ett nattlinne. Kommer ner och där står dom skitglada och säger att vi skojar :S. Kollar klockan, 11.10. Wtf. Var ju inte meningen.

Efter en sen frukost börjar jag dagen med att klippa tassarna på Tim. Sen blev de såklart dammsugning av hela nedervåningen. Jättekul. Ut och lekte i snön sen. Skoj.

På kvällen blev det en tur fram till våla för att köpa pepparkaksglass <3 Kollade på tv och åt varmt äpple med glass. Sen hamnade jag vid stationära datorn, spelade Age of empires 3 eller nått sånt. Skitkul ju. Länge sen sist. Sen kollade jag internet och fick se en länk till kamrat.com. Herregud, där var de länge sen man loggade in. 37 desperata meddelande senare loggade jag ut. Vafan är folks fel?! Fick dock 2 vettiga killar på msn, kul de iaf.

Borde verkligen sova nu, ska upp 06.45 för att väcka pojkarna. Mamma får sovmorgon så jag styr då. Ska avsluta msn bara sen blir de sängen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0