Onsdag

Har nyss diskat ett berg av disk. Jättekul :S. Men skönt att få bort skiten, plockade bort allt från bänkarna så nu är de fint :D Sprayade på Tim lite balsam för har tänkt gå ut med honom och leka i snön. Ska hämta Simon om 50 min så blir inte så länge. Efter de tänkte jag gå en promenad.

Badade Tim i måndags! Inte hans favorit direkt. Efter han var ursköljd skulle jag torka av honom men han hade en annan idé, jo springa uppför trappan. Vi har duschen i källaren och en mycket brant trappa upp, liknar mer en stege. Och där sprang han upp, fick klättra upp och bära ner honom igen. Dyblöt dessutom! Sen torka honom helt torr med hårtorken. Han ÄLSKAR den :D

Nej ska dra på mig kläder! Frukosten idag blev förresten en semla ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0