Tidigt morgon.

Gick upp 06.45 som planerat idag. Trött som ett as då jag inte kunde somna nån gång. Sämst... Väckte pojkarna, åt frukost och skjutsade dom till skola/buss. Hem och hoppade i säng igen :D. Låg och halvsov. Skönt de. Marcus kom hem vid 12.30 :)

Har planerat maten idag, Teriyaki lax, rostade rotfrukter/potatis och smörstekta kantareller :) Mums!

Ska rengöra buren inne idag så Bullen och Ninen får de fint. Funderar på att få dom rumsrena så jag kan ha dom lösa inne på mitt rum. Får se ifall det funkar.

På fredag kanske Lillan och jag åker till Bea, hängde inte riktigt med på vad Bea snackade om men vi får se :) Kolla på Emils råttor :D 2 råttor, 1 kanin och 1 akvarium är deras djur ^^

Ska städa upp härinne och möblera om, funkar inte som de står nu. Hyllan står asbra men inte tv:n :( Och hyllan kan inte stå kvar om jag ska kunna ställa tv:n bra. Suck.

Ha de bra!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0