Vilken dag :S

Vaknade 09.00 av mobilen som piper, sms från Expert. Mobilen är tillbaka från lagningen och klar att hämtas. Perfekt eftersom jag ändå skulle in till Gränby idag. Kollar ut och det är sol och blå himmel. Lovely!

Ligger och drar mig i sängen. Suck så skönt. Gör iordning mig, fixar kameran och så. Hoppar i bilen och upptäcker att det är tomt på bensin mer eller mindre :S Tankade ju i veckan. Åkte iväg till macken i Harbo och skulle tanka. Öppnar tanklocket och ser att skyddslocket runt hålet är sönderböjt. Nån har alltså slangat ur all bensin under natten!

Åkte in till stan, mötte upp killen som skulle köpa kameran, hade en mindre lektion om hur den funkar. Han har aldrig haft en sån kamera förrut. Men de va kul och han verkade nöjd. Hämtade mobilen sen åkte jag därifrån. Åkte till djurhobby och köpte sand och hamstermat. Även en balsamspray till Tim. Hoppas han slipper få dessa förbannade snöbollar i pälsen.

Sen åkte jag hem, var hemma till 16. Visade pappa hur de såg ut under tanklocket. Han sa direkt att nån har haft sönder det för att komma åt bensinen. Kul jul.

Nu är det dags att sova typ. Ska fixa sängen först.
Kommentarer
Postat av: Bea

Fyfan va jävla dåligt att slanga ur bilen sådär bara :S

2010-02-08 @ 09:19:38 | URL: http://eleison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0