Fan nu är klockan mycket, igen.

Jag borde skämmas, igår gick jag och la mig 04.30. Nu är klockan 01.01 och jag sa att jag skulle sova innan 00.00. Illa de här. Men Bea spelar gameboy och jag ugglar vid datorn. Har nyss rengjort Ninens bur. Hon satt i Beas säng med henne och Tim. Tim tvättade henne och naggade i öronen. Tur att hon är så van vid hundar annars hade hon väl dött av hjärtsnörp.

Imorgon ska jag kanske åka till Uppsala, pappa fyller på tisdag. Jag som är såå rik just nu. Helvete. Men vad ska man göra lixom.

Nej kanske skulle sova nu. Imorn ska jag gå upp på MORGONEN och ut och gå med Bea. Idag började jag ta medicinen igen så får se hur bra de går den här gången.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0