Fredag

Vaknade med världens ryggvärk. Snöskottningens fel! Så låg i sängen i ett par timmar och halvslumrade.

Skänkte bort min sista badbomb till mamma nyss! Illa illa. Tänkte dra på mig byxor och gå ut med några kaniner i koppel. Imorgon flyttar ju Figaro så ska fixa allt till dess! Borsta och klippa klorna en sista gången.

Igårkväll vid 22 gick jag ut till kaninerna och gav vatten och mat. Hundarna med som alltid. Sen går vi en liten sväng på lilla vägen för sista rastningen. Det har snöat sjukt mycket så vi har jättevallar längst med vägen. Casper började gräva och sen kunde han inte sluta. Slutade med att vi var ute 40 min bara för att Casper skulle få leka. Tim sprang runt och skällde. Dels för att han inte fick leka i Caspers tunnlar och hål men även för att det var en hund på andra sidan Våla som skällde. Då måste man såklart svara. Casper har blivit helt annorlunda sen Sebastian försvann. Han ligger och sover timme efter timme och vill inte bli lämnad själv. Så ville låta honom gräva igårkväll även fast jag frös som en skit i mina kalla kläder. Men var så kul att se honom så glad.

Pappa är på hälsokontroll i Sthlm med jobbet idag. När de är klart bjuder cheferna på en 24 timmars kryssning ^^ Glad att han har fått ett jobb där han trivs bra! Sen har han nog aldrig bott så nära jobbet som han gör nu.

Nej nu ska jag ut till Ninerna :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0