Fredag

Onsdagen tränade Bea och jag, torsdagen blev det lite till :) Duktiga vi. Kanske ska öka mängden lite eller vad säger du Bea ;)

Idag vaknade jag med huvudvärk. Läste ut min bok under dagen. Sen åkte jag till Nisse för att hämta Marcus och Nisse. Hade med mig Bea så vi gick in på affärn innan vi åkte hem. Mmm. Åt kyckling med jordnötter och cashewnötter, haricort verts eller vad dom heter och ris. Supergott!

Har städat lite men är inte klar än. Bea flyttar den 1:a Feb! :)

Sen fick Lillan en fi**ig kommentar före nyår, sökte på IP-numret idag ;) Ooops busted lilla fi**unge. Lägg er inte i sånt ni inte vet nått om. Ska kolla upp några kommentarer jag har fått anonymnt.

Nej ska fixa klart sen ska jag duscha.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0