Gillar inte att ringa.

Idag måste jag ringa till sjukhuset och till studievägledaren :( Avskyr att ringa!

Gick upp 08.10 idag :) Mamma skulle iväg och åka skidor så gick upp för att ge hundarna mat och gå ut med dom. Tim testar mitt tålamod till gränsen nu. Bara att bita ihop och vara tydligare med vad jag vill.

Till sommaren hade jag tänkt sälja bilen men pappa och mamma funderar på att köpa den. Nackdelen är ju att jag inte kan få lika mycket som jag köpte den för. Betalade 14 000 och har lagt ut mer än 6000 kr på den sen dess. Den har gått lite för att vara så gammal. Fördelen är ju att den stannar hemma så kan låna den när jag vill. Älskar verkligen den bilen! Man vänjer sig fort.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0