Jag är fortfarande vaken

Kl är 00.36 och jag ska snart sova. Rekord nästan. De är lätt att vända på dygnet. Går och lägger mig 02-03 oftast och vaknar inte tidigare än 10. Kan lätt sova till 14 eller längre. Lågt järnvärde kan bidra till att man känner sig trött, oops jag ligger på gränsen ^^ Har börjat med järntablettet så hoppas mitt värde blir bättre.

Kul med min familj egentligen. Bara pappa som är frisk. Vi andra har diverse olika diagnoser.

Nej ska sova nu, lyssnar på Spotify. Fireflies - Owl city :) Hörde den på rix fm igår så var tvungen att hitta den nu. Inte lätt när man inte vet vad låten heter eller vilka det var som sjöng. Men efter lite googlande hittade jag den :D Fin fin!

Casper sover hos mig igen. Han gillar inte att sova själv och Tim har flyttat in hos mamma och pappa igen. En kul sak som hände idag. Marcus gick ut med Tim på kvällen. Direkt när dom kommer ut ser Tim en joggande kille på vägen. Full fart efter och skällande som en dåre. Marcus efter. Kul att se. Killen stannade och lockade på Tim. Sen sprang han hem igen, nöjd med dagens insats. Aldrig att han skulle göra så med mig. På vägen går man inte ut utan att få ett varsågod. Snackar om en liten enskild väg nu så ingen tror att han springer på 272:an ^^

På 272:an var han dock för 2 dagar sen. Nån snubbe körde på ett djur på morgonen, mamma såg honom lasta in nått i bakluckan sen åkte därifrån snabbt. Kvar på vägen, precis utanför vårat hus låg en del blod. Väldigt uppskattat av Tim som drog dit direkt. Jävlar vad jag jagade honom med snöspaden hem. Utan att så mycket som peta på honom fick jag fram vad jag tyckte om att han går på stora vägen! Han går inte ut där längre... Åt helvete för mycket trafik för att han ska smita ut själv på vägen.

Nu är klockan 01.05 och jag ska läsa en stund innan jag somnar. Skriver lite inlägget, kollar lite sidor, svarar på msn och skriver lite mer. Tiden far iväg.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0