Jävla snö.

Hejsan, ja jag lever men vet inte vad jag ska skriva i bloggen egentligen. Händer inte så mycket här direkt. Men så är de ibland. Idag har jag skottat snö 2 vändor :S Har snöat över 20 cm under dagen. Inte så kul. Men lite motion iaf. Sen har jag slumrat i fotöljen framför elden. Skönt! Efter 19 när vi kollade på Biggest loser så smällde de till i brasan och glöd for ut över golvet. Fort som fan och sopa ihop glöden. Vi eldar bara med björk uppe men de hade smitit med ett vedträ som såg ut som björk. Ajaj.

Imorgon är det 1 vecka sen Sebastian försvann. Har inte vart så svårt som jag hade räknat med. Vi fick tid att ta hejdå av honom, tid att njuta och inse att de kommer bli mycket bättre för honom. Visst saknar jag honom och ibland kommer man att tänka på ett speciellt minne som ger en tårar i ögonen. Mamma har satt upp tavlan på honom i hallen. Hon fick den i julklapp julen 08. Tavlan passar så fint där! Livet går ju vidare och jag är väl medveten om att allt tar slut nån gång så jag njuter av tiden just nu.

Tänkte skriva om en sak som hände pappa igår. Han slutade vid 17 och åker då en mindre väg hem från jobbet genom skogen. Efter några km fick han se en bil i diket. Så han och hans jobbkamrater som var påväg mot Uppsala stannade. Det var en äldre kvinna som hade väjt för en hare, ja juste, en hare! fått sladd och kört rakt ner i diket. Hon körde en golf så pappa och dom andra gubbarna gick ner i diket och knuffade upp bilen :) Vi funderade varför han var så sen, tar ungefär 15 min att åka hem men han kom hem nästan 18.00.

Nej nu ska jag vika ihop kläderna som ligger på sängen så jag kan sova snart. God natt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0