Kvällsrastning klar.

Sen pappa började jobba igen har jag tagit över den sista rastningen av hundarna för dagen. Runt 23 brukar de bli. Han tar första vid 04.30 istället :P

Iaf var jag nyss ut i kylan med alla 3. Går alltid den lilla vägen mot Våla. Det är ungefär 150 m x 2 så Sebastian orkar gå med han också. Är nog lite av hans guldstund på dagen att få gå på en promenad. Även om den är superkort så är de nått. Casper och Tim rejsar runt och ut på den lilla åkern brevid så dom får sitt dom också.

Man får passa på att njuta av Sebb medan han finns kvar. Är svårt att föreställa sig att om nästan en vecka kommer han vara borta. Men de är inte bara glädje att ha hund.

En familj längre bort har gått med sin schäfertik som uppenbarligen löper av grabbarnas reaktion att dömma. Hon har kissat på vägen strax utanför tomten så där har alla 3 grabbarna slickat idag ^^ Suck. Annars brukar dom inte bry sig.

Sitter och borstar tänderna medan jag skriver. Hatar stark tandkräm :P

Ska sova direkt efter jag är klar här. Skönt. Imorn ska mamma på mammografi så jag ska vara hundvakt. Hon ska åka buss :O Händer inte ens 1 gång om året. Sen ska jag hämta Simon. Mellan där ska jag göra skolarbeten.

Sov gott! Har ökat med 5 läsare dom senaste dagarna. Vilka är ni?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0