Lördag.

Gick upp sent. Åt frukost. Sen har jag knappt gjort nått. Efter maten åkte jag, Marcus och Lillan fram till våla för att han skulle köpa chips till kvällen. Jag och Lillan köpte lite godis.

Bokade nyss biljetter till Avatar, 3D såklart. 600 kr kostade 4 biljetter. Men 150 kr försvann för Simon har fribiljett. Bea och Robert får betala sina biljetter sen. Så 150 kr kommer det i slutändan att kosta för mig. Hoppas den är bra, sitter på rad 9 så vi får se på onsdag kl 20.50.

Imorgon är det trimning av Tim. Jag har klippt hans tassar idag. Mamma orkar inte att sitta sålänge med hennes rygg så jag gjorde de. Så smörjde vi in tassarna också. Han får så mycket snö mellan tassarna.

På måndag är det blodgivning som gäller :D Var ett tag sen nu. Blir alltid nervös innan men sen släpper de. Hoppas järnvärdet är bra, ligger jämt på gränsen. Mamma ligger tokhögt. Lillan ska med den här gången nu när hon är 18.

Nu ska jag och Simon ut och skotta snö. Har snöat hela dagen, över 2 dm nu.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0