Nyårsafton

Har inte haft tid att skriva blogg. Men nu tar jag mig en stund.

Nyårsafton spenderades hemma med, mamma, pappa, Simon, Bea och Robert. Åt oxfile med klyftpotatis och tillbehör. Pepparkaksglass till efterrätt.

Sen kollade vi på Rädda menige Ryan och åt ost och kex. Tog en paus och gick ut för att smälla av lite smällare och mindre fyrverkerier. Haha kul. Sen in och kolla klart på filmen. Strax innan 00 gick vi ut och ställde upp raketer :D Närmare 50 raketer blev det. Robert och jag tände en efter en ute på åkern på andra sidan vägen. Hade skottat en väg ut där så vi kunde springa bort ifall det behövdes.

Kollade på nån mer film men har glömt bort namnet. Hyfsat bra nyårsafton ändå.

Idag vaknade jag 12, gick ner och satt framför brasan. Skönt! Gosade med Tim som var riktigt mysig. På söndag ska mamma och jag åka till Tierp med Timmy :) Ska hem till Isabell, Tims uppfödare. Han ska trimmas. Vill för allt i världen inte missa hur hon gör, om det går. Tim har myror i benen. Ligga still och bli klippt är inte hans grej.

24 Jan är det Tims första utställning! I Västerås. Skulle gärna kolla men har ingen lust att åka dit själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0