Sagan om Ringen

Igår och idag har större delen av familjen kollat på Sagan om ringen triologin. Blev ju en liten paus för pulkaåkning i Lapphällarna. Drog en liten bredsladd och for av madrassen :S Tröjan kavlade upp sig och armen fick sig en smäll och lite skinnskrap. Lagom öm nu.

Sitter i nattlinne fortfarande. Haha. Har tittat på sista filmen idag med Tim i knäet. Han kliver upp och ska ligga i knä, han väger 23 kg nu så de är inte helt lätt att ligga bra. Men de skiter han i, han lägger sig fan hur som helst. Sen går han ner och lägger sig på golvet för att 10 min senare klättra upp igen. Mys!

Fortfarande saknar vi Sebastian, hans skällande och buffande efter lite gos. Ingen hund som ligger vid altandörren och sover. Bara tomt där. Ingen hund som sakta går på promenader. Casper saknar honom, han är väldigt dämpad och kräver mera uppmärksamhet. Men han har ju växt upp med Sebastian vid sin sida. Tim verkar inte sakna honom, Sebastian var aldrig tillräckligt frisk för att orka med Tim så han skällde mest på honom.

Snart flyttar Bea också. Lär bli tomt men vi växer upp och jag lär väl hitta ett eget hem också.

Mamma lagar mat, inbakad fläskfile :)

Ninen har lagt på sig 150 gram nu och är mycket rundare :) Pigg och kommer fram för att hälsa hela tiden.

Nu ska jag dra på mig kläder :) Tänkte gå på promenad med Timmy.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0