Söndag

Hej alla.

Fortfarande kallt ute, -20 grader. Inte kul. Igår var jag på en promenad med Tim. Men fick bli en kort på 1 timme, frös hela tiden och Tim var bråkig, han frös antagligen också. Så gick bara fram och hem igen med Tim lös större delen av vägen. Drack varm choklad sen och satt framför brasan och blev varm igen.

Jag verkar ha glömt berätta om Avatar som vi var på i onsdags? :O Den va rätt otrolig! Vacker är det ord som passar absolut bäst. Hade rysningar större delen av bion. Den var lite väl lång, nästan 3 timmar så på slutet var det tungt att hänga med. Och 3D var väl värt att kolla på fast det blev lite suddigt och svårt att hänga med. När den var slut gick vi snabbt till bilen, skjutsade hem Robert, svängde in på Mcdonalds och köpte en dricka och åkte hem. Var hemma precis 01.00.

Idag har jag städat upp i rummet, ska dammsuga bara. Sen ska jag göra om Sockers bur. Hon behöver lite nytt att leka med. Lyssnar på musiken från Avatar nu. Grymma låtar! Så har ni spotify rekommenderar jag att vi söker på Avatars musik. Min favorit är: James Horner – Climbing up "Iknimaya - The Path to Heaven"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0