Tisdag

Har inte kunnat sova inatt. Vaknat flera gånger i timmen och vart helt klarvaken. Surt. Klockan ringde vid 06.00. Skulle ju följa med till veterinären idag för rabiesvaccinationen av Tim. Men jag hade ingen ork att gå upp. Ont i kroppen men klar i huvudet. Så mamma fick åka själv så sov jag till 07.30.

Mamma kom hem efter 10. Tim hyperglad. Nu är han inte lika glad utan ligger under min varma filt och sover. Jag åt frukost sen ut med hundarna. Tog en del kort men blev så konstigt ljus på dom flesta. Men fick några med alla 3 på. Satte upp dom på rad men Sebastian hör inget, Casper bryr sig inte och Tim vill leka, så korten blev något oorganiserade. Haha.

Den 21/1 kommer Sebastian få sluta sina dagar. Har haft honom hos oss över halva mitt liv och nu ska det ta slut. 6/6 skulle han ha blivit 13 år gammal. En bra ålder för en collie. Kommer sakna honom nå sjukt mycket. Men fortfarande är det 9 dagar kvar.

Bjuder på en bild på killarna. Från vänster är det Sebastian, Tim och Casper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0