Tisdag.

Illa när man sover till 13.40? :P Eller som i Beas fall 15.50 ^^ Ooops. Har kollat på The proposal. Bra film! Sen har jag vart till konsum och handlat lite mjölk och grönsaker.

Ringde också till Uppsala veterinärmottagning och bokade tid för rabiesvaccination för Tim. 12 jan 08.15 ska vi vara där. Mamma ville inte åka så tidigt så får se ifall jag åker själv med honom. Antagligen kommer hon ändra sig innan. Han sov förresten inne hos Bea och mig inatt. Han har börjat sova i hallen med dom andra hundarna fast mamma och pappa har sin dörr öppen ifall han vill sova där. Men inatt skrapade han med tassen på vår dörr så släppte in honom och hade dörren öppen, 04.30 när pappa gick upp gick han ner.

Igårkväll stod Bea och jag i garaget till 23.00. Sågade och borrade (a) Skulle bli en böjbar ramp till Socker. 6 cm långa pinnar sågade vi till, borrade ett hål på varje sida och trädde igenom en lång ståltråd på varje sida. Blev bra faktiskt. Men de va svårt och blev lite ojämnt. Men nu kan hon springa upp till övervåningen utan problem.

Nu ska jag städa upp lite och fixa hos Socker :)
Kommentarer
Postat av: Isabell

Jag lider med er angående Sebastian. Det är aldrig roligt att ta ett sådant beslut. Hoppas allt är bra med er annars.

2010-01-18 @ 12:13:03 | URL: http://honungshost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0