Lördag snart slut.

Hm, åkte jag till Evves morfar framåt kvällen där Evve va och red. På vägen dit höll jag på att krocka med en flock kalkoner och höns som traskade omkring på vägen... Bra.. Fick krypa bakom dom ett bra tag tills dom gick in på en tomt. Duktiga ägare som håller koll på djuren. Sen va vi där ett tag, åkte sen in till Uppsala, E4:an. Jag med min bil och Evve med Patriks. Hans gick ju liiite snabbare. Var ute vid Jälla hos hans föräldrar. De va kul :) Men va inte där så länge. Åkte hem efter 23 nån gång. Gick fint hem, mycket djur ute bara. Flera rävar med ungar :)

La mig 01 ungefär och somnade direkt. Vaknade av att Tim smyger upp i sängen så ner med honom igen för att sen somna om. Sov länge. För länge. Har typ inte gjort nått kul idag. Vart en rätt osocial dag. Plockat hallon med Lillan, städat lite smått och tagit de lugnt. Nu på kvällen åt vi glass med varma hallon. Nog en av dom godaste sakerna jag vet.

Nu vet jag inte vad jag ska göra. Lillan och jag skulle kolla på Alice i underlandet men får se om de blir så eller inte. Nu ska jag föra över bilder från mobilen :)

Btw fick jag provsvaret från de blodprov jag gav den 19:e. Skriver normala värdena inom parantes.

Hb blodvärde = 127 (120-150)

Vita blodkroppar = 13.6 (3.5-9)

Blodplättar = 528 (150-350)

Så inget är ju förändrat, blodvärdet är bättre nu men dom andra två är fortfarande måttligt förhöjda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0