Sendrag, ögoninflammation och mardröm

Helt sjuk natt blev de. La mig vid 00 eller nått sånt, slökollade på tv och skickade lite sms. Vid 01 ringde mobilen så pratade en liten stund :) Vafan ringer du ^^ Sen somnade jag ganska direkt, vid 03 vaknade jag upp av värsta mardrömmen, grät som en galning och va lite lätt förvirrad. Somnade igen och vaknade vid 04.30 av att det värkte i höger vad. Sendrag ;( Fy helvete va de gör ont! Låg i flera minuter och försökte få de att gå över men inget hjälpte, gjorde så ont att jag grät. Tillslut släppte det iaf. Somnade och sov ända till 12.20. Vid de laget sved de fint i ögonen. Härligt röd.

Mamma ropade att jag skulle komma ner och äta nybakat bröd. Galet gott! Pumpafrön, solrosfrön och müsli var det i. Mamma tyckte jag skulle ta en atarax och gå och lägga mig igen men då kommer jag gå runt i typ dvala hela dagen och de har jag ingen lust med.

Ska iaf ge mig på att tvätta båda hundarna, luktar snusk om dom. Lär ju ta några timmar. Kanske jag vaknar till. Sen ska jag försöka gå lite så kanske smärtan i vaden släpper snart. Har precis lagt över en massa filmer på usb-minnet som är på 16 GB. Ska köra de via Ps3 ikväll så kan vi kolla på tv:n nere. Nice.

Men nu ska jag bada Tim tänkte jag. Bye bye.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0