Solbränd

Ja men grattis, jag, mamma, pappa, Simon och Lillan åkte till Ön idag och låg på stranden från 11-16. Skönt. Haha. Låg mest i badet med simon. Kastade boll och sånt skoj. Sen va mamma och pappa ner med oss också. Kastade den där bollen som studsar på vattnet. Kommer inte på namnet. Massa kul va de iaf ;) Vågorna va höga så fick ju kämpa för att kunna stå stilla. Haha

Iaf så kände jag inte ett skit av solen. Åkte hem 16, lagade mat och så. Sen duschade jag vid 18 och då började de bränna utav bara helvete. Axlarna och framsidan är helt rött. Gör sjukt ont. Hoppas att det försvinner till imorn eller nått.

Annars har de vart lugnt. Planerat lite för sommaren. Får se hur de blir med de. Nu ska jag snart sova eller nått :P

Pussar
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0