Eckerölinjen

Tänkte jag kunde skriva lite om i torsdags när jag, Vickan, Evve och Patrik åkte Eckerölinjen

Jag tyckte jag va sen iväg, åkte 10.54 och vi skulle träffas 11.30 inne i stan, hemma hos Patrik. Kommer dit nån minut innan. Evve och Vickan är inte där, faktum är att dom inte ens är inne i stan ;) Haha. Smarta!

Så jag kilade upp till Patrik, kollade lite på datorn och så. Sen kom dom efter 12 nån gång. Vi gick ner till bussen som skulle gå 13. Fick våra platser. Resan till Grisslehamn sov jag större delen av, Patrik med.

Mesta tiden spenderade vi i baren på däck 7. Sen åt vi tjejer mat. Patrik hade släkt med på båten, 2 mostrar, 1 kusin och sin mormor. Herrejävlar vilker liv dom förde ibland. Sen när det vart livemusik i baren så överröstade Patrik och sin ena moster dom.. Haha. Allt är ju mycket värre när man själv inte dricker :P

Handlade för 517 kr och fick två fribiljetter trots att man ska handla för minst 800 för att få en ;) Vägen ner från båten till bussen bjöd Patrik på en riktigt snygg gångstil ;) Efter en hel del krångel kom vi alla på samma buss. Vägen hem va minst sagt kaotisk. Mycket bråk, skrik och hot. Kom till Uppsala en stund försent. Hamnade hos Patrik där vi åt korv med bröd. Va hemma 23.10.. Oj. In med marsvinen då, flytta råttorna som Bea och Robert tog med sig :D

Sen blev det sova!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0