Jobbig onsdag!

Skoja va trött jag va igår när jag gick och la mig. Helt sjukt. Va vaken från 03.00 till 01.00 så klarade nästan 1 dygn! Simon sov 3 timmar mitt på dagen, satt och pratade med honom. Jag på solaltanen och han på andra sidan räcket i hammocken. Sen slutade han svara rätt som de va, kollade över och då låg han och sov :D Gullunge ibland!

Så han fick sova, jag gungade hammocken ibland. Epilerade benen, fixade en massa och så. Sen la jag mig och solade vid 14 eller nått sånt. Somnade ganska direkt, 10 min senare ringde Vickan. Höll på att dö för hade mobilen under hakan. Iaf blev det att väcka Simon och göra sig lite normala för att sen åka in till Uppsala, igen.

Handlade all mat till midsommar, 650 kr kostade allt och då köpte vi kött för över 200 kr. Men vi är 8 pers som kommer dela på de! Var riktigt kul att handla och framförallt få träffa Evve och Vickan igen. Vet inte varför tjejer jämt ska krångla ^^

Kom hem på mot kvällen nån gång. Lassade in all mat i kylskåp och frys. Ut med hundarna och allt sånt som måste göras. Sen satt jag ute på altanen med datorn och kollade på tv. Va riktigt skönt. Solen lös och de va lagom varmt.

Somnade till i soffan en stund, vaknade av sms. Somnade igen och så höll de på en stund. Tillslut gic jag upp och la mig :P Simon sov i min säng också :S Men han låg och kollade på Farsan medan jag sov. Galna unge.

Idag gick jag upp 7, ut med hundarna, städade upp lite och nu sitter jag ute på altanen. Ska sminka mig och fixa håret, de står åt alla håll typ. Ska väl åka hemifrån vid 10.45 eller så. För klockan 13.00 ska jag, Evve, Vickan och Patrik åka bussen till Eckerölinjen ;) Wiho.

Så ska dra vidare nu! Ha de fint alla.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0