Lördagen - söndagen - måndagen

Äntligen lördag vilket betydde grillning i Harbo med Emmelie och okänt antal människor. Visste inte om nån annan skulle vara där.

Iaf gick jag upp vid 9, åkte fram till Våla och hämtade ut ett paket på Tempo. Vilket innehöll mammas och min nya epilator! En Braun Silk épil 7. Skrämmande dyr men helt underbar! Den andra va rätt slö så vi ville ha en ny. Så epilerade benen på morgonen, jäklar va bra den va!

Sen dusch, smink och kläder, åkte iväg vid 13. Skulle in till Uppsala och möta Emmelie på stationen 13.30. Kom dit lite för sent. Grymma kastvindar så vågade inte köra så fort. Vi handlade massor av mat på coop och åkte ut till systembolaget i stenhagen och köpte massor av cider ;) Haha.

Sen hemåt till Harbo. Där va Carro från klassen på jälla, Emmelies bror/Carros kille Jocke och Jimmy från Våla ^^ Vi fixade med maten, och fixade till på altanen. Sen blev det en helkväll med grillning, musik, prat/flams cider och vinbål :) Massor av kul även om jag stundvis nästan somnade. ^^

Sen när dom andra åkt hem låg vi och pratade strunt i lillstugan. Somnade vid 02.30 eller så kanske, tidigt för att vara mig.. men är man trött så är man. Vaknade vid 05, klarvaken så drog på skorna och gick ute i regnet en stund. Vet inte varför men de va väl kul. Hade bara klänning på mig så va rätt blöt sen men la mig och sov till 11. Emmelie gick ut vid 10 eller så. Frukosten blev grillspett.... gott.

Åkte hem vid 13 efter att ha sagt hejdå till Ems som åkte hem till Västerås igen. Blev en lugn dag rakt igenom. Inge bakis alls faktiskt! La mig i vettig tid också.

Idag är det måndag. Jag sov rätt länge, hade ont i huvudet när jag vaknade vid 7 så tog en tablett och la mig igen. Mamma väckte mig vid 11 tror jag de va. Idag fyller hundarna år :D Casper blir hela 9 år och Tim blir stor kille på 1 år! Just nu ligger Tim i min säng och sover...

Nu ska jag hitta på nått vettigt. Håller tummarna för att nya abonnemanget kommer imorn! Helt galet skönt att slippa telenor efter så många år.. Nu blir det halebop vänner istället. Obundet dessutom. Gratis sms.

Nu ska jag hitta på nått att göra. Tjing!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0