Morgon igen.

Ja nu sitter jag här, kom på att jag hade missat att skriva blogg under helgen. Men de hände inte såå mycket saker värt att skriva om direkt. Eller jo syster liten tog studenten i fredags. Himla fin va hon! ÅKte hem sen, va full bil om vi säger så.. Haha omg.

Hemma blev det smörgåstårta och massa prat. Bea och Robert åkte hem framåt kvällen. Helgen gjorde jag väl inge värt att nämna. Eller Jinx har flyttat nu. Till nya grannarna. Blir nog superbra.

Idag va jag in till Uppsala. Eller nej, igår va jag in till Uppsala menar jag. Möte på arbetsförmedlingen. Gick massa bra. Träffade Bea en sväng också. Mycket kul. Åkte hem vid 15.45 eller nått sånt. Tog 1 timme och 20 min hem. Jättekul eller inte. Dom lägger ny asfalt på vägen så va stopp en stund, sen fick vi krypa en bra jävla bit. Men de fanns ju iaf lite ögongodis efter vägen ;)

Egentligen borde jag ju snart gå upp istället för att snart gå och sova men jag ska vinna. Haha. Så får se när de blir sängdags.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0