Österbybruk

Råkade säga att jag skulle skriva blogg i lördags tror jag de va men så blev de ju inte. Så gör de nu istället.

Lördagen gick jag upp vid 06.30. Sov i husvagnen och var typ rätt död. Blev inte bättre av att jag var vaken rätt sent också. Men upp kom jag, fixade till mig, åt frukost och åkte till Harbo. Mötte upp bästa Emmelie där. Sen åkte vi till Björklinge, tankade och åkte mot Österbybruk. Körde fel en gång i Skyttorp men de va för gps:en tappade signalen.

Väl där framme kollade vi på mängder av hundar, skit dom va verkligen överallt! Va lite halvkul väder med regn då och då. 1492 hundar skulle de tydligen vara där. Vi kollade mest på schäfer, engelsk springer spaniel och rhodesian ridgeback. Fanns många fina där! Både jag och Emmelie fastnade för en rhodesianhane men de gick inge bra för honom. Han va för stor :( Så snygg ju!

Sen vid 12 eller så hade vi tröttnat och kom på att en tur till Uppsala vore kul. Så vi drog dit. Åkte till plantagen och köpte en blomma åt mamma, en blomsterlönn i nån aprikos färg. Fin va den iaf! Sen åkte vi till Djurhobby en sväng innan vi drog hem. Stannade hos Emmelie en stund, hon tvättade min bil och hennes pappa pumpade mina däck ^^

Sen åkte jag hem efter 17 nån gång. Åt mat och slocknade i sängen. Helt slut. Sov 2 timmar. Sen va jag lite pigg igen och var vaken till sent såklart. De va min lördag. Hur bra dag som helst! <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0