Rubriklöst

Kommer inte på nån vettig rubrik men de är ju inte så noga sånt ;) Idag är de ännu en gång fredag. Veckan har vart lugn. Vart ute i solen en hel del. Hjälpt mamma med saker typ. Vågat göra nya saker ^^

Hade en liten svacka i början på veckan men de gav med sig rätt snabbt. Skönt med folk som kan lyssna! I onsdags fick jag mitt nya abonnemang med ett nytt nummer. Halebop vänner obundet. 3000 gratis sms i månaden, gratis att ringa inom halebop, 59 öre/min till alla andra. Soft för halva familjen har halebop och jag smsar mest ^^ Sen är de gratis att ringa mellan 00-06 fram till 31/8 ^^

Inatt sov jag lite halvdåligt och verkar ha fart omkring rätt bra med tanke på att jag hade lakanet som täcke när jag vaknade av alarmet... :P

Nu ska jag göra mig klar, ska åka med Simon till tandläkaren. Jippi. Lillan åkte till Uppsala för en stund sen, mamma ska åka till Morgongåva sen köra pappa till jobbet i Huddunge. Han ska äta på resturang med jobbet för att sen åka till Gröna Lund och leka med jobbkompisarna och cheferna ^^ Får se när han kommer hem och i vilket skick...

Nu ska jag fixa håret som btw är nyfärgat ^^ Mörkbrunt såklart. Nära på samma färg jag har naturligt :)

Ha de bra alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0