Superbra!

Igår träffade jag Victoria, va sisådär 1 år sen! Glad över att se henne igen :) Ska passa hennes marsvin, Hugin och Munin va de va? Söta små grabbar som får bo i 3-fackaren under beas kanin. Så överst bor hamstern, mitten kaninen och längst ner marsvinen ^^ Va länge sen man hörde kuttrandet från marsvin :D Mys!

Dom fick vara ute med kaninerna till kl 18 igår, uppskattat!

Blev tidigt i säng igår, redan 23. Men jag kunde inte sova, jag vred och vände mig, fick panik på myggorna, smsade lite men sen gav jag upp och kollade på tv en stund. Då somnade jag. Vaknade av larmet kl 03.00.  Va något trött då! Skit. Men bara att gå upp, sminka sig och göra sig klar för att åka till Arlanda. Mamma, pappa, Lillan och Marcus åker till Turkiet idag! Jag och Simon är djurvakt. Va vid Arlanda strax efter 05. Pussade familjen hejdå och sen drog vi hemåt. E4:an norrut. Gick fiiint ;)

Stannade på mcdonalds och åt "frukost" Har aldrig käkat hamburgare till frukost men de va rätt okej! Vet att Simon är rätt ledsen trots att han inte vill erkänna det. Köpte lite svindyrt godis på statoil sen åkte vi hem. Svängde in vid Bolandet och visade var vi brukade vara som barn och var vi bodde. (flyttade när jag var 9 år) Tror han uppskattade de, han var bara 4 månader när vi flyttade så han har inga egna minnen därifrån.

Kom hem vid 07. Ut med hundarna. Ska göra mat åt dom när jag är klar med inlägget. Sen ska jag flytta kaninhagen lite och städa i lekstugan. Ut med marsvinen, ska fixa en ramp åt dom så kan dom gå in i lekstugan också. Sen blir de lite sola. Ev åka in till Uppsala och handla mat på eftermiddagen!

Men nu måste jag kila, Simon ropar. Ska kolla på lyckohjulet med honom, hans nya favoritprogram...

Pussar till några
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0