Helgen och nu, en ny vecka

Helgen, tråkig är ordet som beskriver den bäst. Hände just inget, lördag kväll/natt va däremot rätt nice. Va så övertrött så allt va kul! Spec när de blev lite prat om grönsaker ^^ Skrattade nå sjukt men camen va på så ville väl se liite normal ;)

Gårdagen gjorde jag knappt nått, cyklade fram till affären med Lillan på kvällen bara. Sen poppade jag massor av popcorn. Mycket gott! Mamma läste ett sms jag fick från Daniel medan jag poppade popcornen. Felskrivning som blev rätt kul! Skulle stå: Duktig du är då ;) men han skrev: Fuktig du är då ;). Mammas ögon blev bra stora sen skrattade hon och frågade vad de va för sjuk kille ^^

På kvällen kollade Lillan och jag på Systrar i jeans. Sen gick jag och la mig redan 23.30... De är sjukt tidigt för att vara mig. Somnade ganska omgående och sov fram till 05.30 idag. Va vaken en liten stund, typ 30 min sen gick jag och la mig igen ^^ Somnade och vaknade 06.49 av min hemska smssignal. Närmare bestämt den här låten! http://www.youtube.com/watch?v=_HGoSYAOBQY

Efter ett par sms bytte jag ut den till nått lite lugnare ^^ Leona Lewis - I see you http://www.youtube.com/watch?v=O4jYr4502M0

Mycket bättre. Somnade igen men vaknade till efter ett sms och insåg att jag va hungrig. Rätt skönt att vara tidigt uppe.

Nu har jag hunnit fixa på altanen, matat hundarna, väckt Lillan och Simon och hjälpt mamma leta efter ett örhänge hon tappat någonstans i huset... Hittade de iaf sen. Nu ska jag dra på mig klänning och gå ut med hundarna. Måste flytta kaninernas hage så dom får nytt gräs också.

Ha de så kul alla ;)
Kommentarer
Postat av: Dash

haha...sjuk kille... ;p

2010-06-24 @ 09:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0