Tihihi

Ja juste, dags för en update. Awesome ;)

Idag är det sooool! Massor. Inatt slog jag sovrekord den här veckan med 6½ timme. Haha. Nätterna innan va de 4 och 2 timmar. Inte mitt fel. Såklart. Lever i förnekelse.

Orkar inte vara seriös typ. Lyssnar på Madcon - Glow. Älskar låten! Hööög volym på den också. Ensam hemma och inga djur på rummet. Vibrerar i fötterna. Igår va jag, mamma, pappa och Simon till uppsala. Bokade resan till Turkiet så den 23 Juni åker dom ner. Mamma, pappa, Lillan och Marcus. Jag och Simon kommer vara hemma den här gången. Får se hur mycket bråk det blir. Kommer köra familjen till Arlanda, kl 05 ska dom vara där... Dessutom kommer dom landa kl 02.40 en vecka senare.

Vet inte vad jag ska hitta på ensam med Simon. Funderar på att packa in hundarna och brorsan en dag och åka iväg en tur. Kan ju sova i tält eller nått. Kaninerna klarar sig 1 dag och katterna är ju knappt inne nått under sommaren så fullt möjligt. Tror de kan bli kul. Frågan är var vi ska åka. Jag skulle vilja åka en bra bit men kanske inte värt. Ska tänka lite på de.

Fick mina skattepengar igår. Nice! Vissligen inte så mycket men mer än jag hade innan. Fast köpte knappt inget i stan. 2 nagellack, 5 par strumpor och en glass. Sen bjöd jag Lillan och Simon på glass också. Mötte ju upp Lillan på stan, sen kom Bea också! :D Åkte hem till Bea lite snabbt, hämtade cykelhållaren. Sen blev det ut till Boländerna. IKEA, stadium, skopunkten och coop. Köpte skor jag iaf men behövde inte betala dom ;) Pappa köpte en cykel. Sen åkte vi till Max för att äta. Har ALDRIG väntat så länge på mat, 40 min fick vi köa. Kl va 19.37 när vi kom in, full bemanning men vettefan vad dom sysslade med.

Var hemma strax innan 21. Spenderade kvällen med att chatta och tänka en del. Kollade lite på tv i sängen. Somnade framför datorn vid 00.30, vaknade till efter några min dock så la mig då.

Idag har jag först åkt fram till våla för att tanka två dunkar med bensin, sen köpte jag bilschampo. Kom hem, då ringer Marcus och vill bli hämtad framme i våla om 1 timme för att sen köras till Adrian. Kul. Väl hemma igen började jag tvätta bilen. Nu är den ren både i och utanpå. Hundarna var inte på roliga. Rullade i spån och medan jag va in och hämtade rent vatten så hann dom springa ett par varv i bilen. Så fick dammsuga igen.

Nu ska jag hitta på nått vettigt. Tror jag.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0